Zarządzenie Rektora w związku z Covid -19
ZARZĄDZENIE REKTORA
Nr 3/10/2021
z dnia 01 października 2021 roku
w sprawie funkcjonowania Wyższej Szkoły Gospodarki i Zarządzania w okresie stanu epidemii w roku akademickim 2021/2022 oraz form prowadzenia zajęć dydaktycznych
W związku z koniecznością dostosowania trybu realizacji zajęć dydaktycznych w WSGiZ do wytycznych i rekomendacji służb sanitarno-epidemiologicznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzenianiu się epidemii COVID-19 oraz do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 10 sierpnia 2021 r. i „Wytycznych bezpiecznego funkcjonowania uczelni i innych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w okresie epidemii” zarządzam w roku akademickim 2021/2022 co następuje:
§1
- Wykłady, ćwiczenia i seminaria realizowane są w trybie stacjonarnym w siedzibie Uczelni.
- W wyjątkowych przypadkach zajęcia dydaktyczne mogą być realizowane w trybie zdalnym z wykorzystaniem programu TEAMS po uzyskaniu przez prowadzącego zajęcia zgody Rektora WSGiZ.
§2
Na terenie WSGiZ obowiązuje:
- Zakrywanie ust i nosa przy pomocy maseczki.
- Dezynfekcja rąk środkami dostępnymi przy wejściu do budynku oraz w salach.
- Poddanie się ewentualnemu pomiarowi temperatury.
- Przy temperaturze powyżej 38°C obowiązuje zakaz wstępu do budynku.
§3
W pomieszczeniach pracy, w których przebywa więcej niż 1 osoba również obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa chyba, że pracodawca/ bezpośredni przełożony zadecyduje inaczej.
§4
W trakcie realizacji zajęć dydaktycznych studenci mają obowiązek:
- Dezynfekcji rąk.
- Zakrywanie ust i nosa przy pomocy maseczki.
§5
- Przed każdymi zajęciami osoba prowadząca otrzymać ma od pracownika WSGiZ listę obecności do uzupełnienia przez studentów. Prowadzący/a zajęcia ma obowiązek dopilnować, aby została ona uzupełniona przez wszystkich uczestników zajęć.
- Po zakończeniu zajęć od prowadzącego/ej listę odbiera pracownik WSGiZ. Listy obecności w przypadku stwierdzenia w danej grupie zakażenia SARS-CoV-2 umożliwią przekazanie stosownym instytucjom nazwiska osób z kontaktu. Listy będą przechowywane przez 10 dni, a następnie będą niszczone przez pracowników Działu Gospodarczego.
§6
- W miarę możliwości należy wietrzyć salę w trakcie zajęć lub przy zmianie osoby prowadzącej zajęcia.
- Po zajęciach pomieszczenia mają zostać zdezynfekowane przez pracowników Działu Gospodarczego .
§7
Jako podstawową metodę zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-CoV-2 zaleca się samodyscyplinę, stosowanie indywidualnych środków ochrony i częstą dezynfekcję.
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01. 10.2021 i obowiązuje do uchylenia. Równocześnie uchyla się Zarządzenie Rektora Wyższej Szkoły Gospodarki i Zarządzania w Krakowie nr 3/2020 z dnia 15.10.2020.
OGRANICZENIA W PRZEMIESZCZANIU SIĘ WSGiZ
zasady COVID 2021-2022 WSGiZ pracownicy